F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

گزارش بازی سلتا ویگو و بارسلونا

 

            بارسا قهرمان شد…

 

چهارشنبه 13 اردیبهشت 85، ساعت  10:30 شب به وقت ایران، ورزشگاه شهر ویگو

هفته 36 لالیگا:  سلتا ویگو 0 – 1 بارسلونا.    گل بارسلونا : ساموئل اتوئو دقیقه 54

 

بارسا برای دومین سال متوالی موفق به قهرمانی در لالیگا شد. در بازیهایی که امشب از سری مسابقات لیگ اسپانیا برگزار شد، والنسیا 2-1 در زمین مایورکا شکست خورد تا بارسا قهرمان شود.
در بازی ای که ساعت 21:30 به وقت ایران شروع شد، والنسیا میهمان مایورکا بود و موفق نشد از سد این تیم بگذرد تا آخرین مانع قهرمانی بارسا برداشته شود. بارسا که در ساعت 22:30 به وقت ایران بازی خود را مقابل سلتاویگو آغاز کرد، گوشی نیز به نتیجه بازی والنسیا داشت.
در حالی که نیمه اول بازی بارسا و سلتا 0-0 مساوی به پایان رسیده بود، خبر قهرمانی به رختکن آبی و اناری پوشان رسید. آنها با روحیه ای دو چندان وارد زمین شدند و موفق شدند از سد حریف خود نیز بگذرند تا نشان دهند برای قهرمانی تنها خودشان کافی هستند و اهمیتی ندارد سایر تیمها چه نتایجی می گیرند. رایکارد از این فرصت برای بازی دادن به ژاوی و استراحت دادن به رونالدینیو استفاده کرد. اتوئو برخلاف بازی مقابل کادیز شب خوبی را سپری کرد و موفق شد گل پیروزی بخش بارسا را به ثمر برساند تا همچنان برترین گلزن لالیگا باشد.

به این ترتیب و با اینکه بارسا 3 بازی دیگر در پیش روی دارد عملا قهرمانی لیگ اسپانیا را به دست آورد و تعداد دفعات کسب این جام را  به 18 رساند.     

 منبع: fcbarcelona.ir

 

من هم قهرمانی بارسا رو در مسابقات لالیگا به همه هواداران این تیم تبریک میگم. منتظر 27 اردیبهشت می مونیم تا قهرمانی بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا هم جشن بگیریم.

 

این هم عکسهای بازی و جشن قهرمانی بازیکنان و مردم که تقدیم شما میکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد