F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

بازی میلان و بارسلونا

 

    پاریس در انتظار بارسا

سه شنبه ۲۹ فروردین، ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران، ورزشگاه سن سیرو شهر میلان

بازی رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، میلان ۰ - ۱ بارسلونا

گل بارسلونا : لودویک جیولی دقیقه ۵۷

تماشاگر : ۷۶۸۸۳ نفر

                           

 

بازی بارسلونا و ویارئال

 

جمعه ۲۵ فروردین، ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران، ورزشگاه نیوکمپ بارسلون

هفته ۳۳ لالیگا : بارسلونا ۱ - ۰ ویارئال

گل بارسلونا: ساموئل اتوئو دقیقه ۱۰

 تماشاگر: ۷۷۰۴۲ نفر

حرف اول

 

   سلام به همه هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا

این وبلاگ متعلق به همه طرفداران تیم بارسلونا است. من در این وبلاگ سعی میکنم آخرین نتایج، اخبار، عکسها و هر چیزی که مربوط به تیم بارسلونا است را در اختیار شما عزیزان قرار بدم؛ و طبیعتا چون در اول راه هستم مشکلاتی هم وجود داره و کمی و کاستیهایی ممکنه که دیده بشه، که من امیدوارم به مرور زمان و کمک و یاری شما دوستان عزیز برطرف بشه و کمتر به چشم بیاد. من منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم تا بتونم با کمک شما این وبلاگ رو در اختیار دوستداران تیم بزرگ بارسلونا قرار بدم. هر نظری که دارید در قسمت نظرات قرار بدید یا به من ایمیل بزنید و مطمئن باشید که خونده میشه و اگه خوب باشه از اون استفاده میشه.  

اگر شما مطلب، خبر، عکس یا هر چیز دیگه ای که فکر میکنید به تیم بارسلونا مربوط میشه دارید، اگر مایل باشید و دوست دارید، میتونید به آدرس ایمیل من بفرستید، اگر جالب باشه حتما به اسم خودتون چاپ میشه. این طوری ارتباط ما بیشتر میشه و همانطور که عنوان وبلاگ ( هواداران تیم بارسلونا ) میگه این وبلاگ متعلق به همه طرفداران تیم بارسلونا است و شما دیگه فقط بازدید کننده نیستید و میتونید در بهتر شدن وبلاگ خودتون همکاری داشته باشید.

به امید روزی که این وبلاگ یکی از پربازدیدکننده ترین وبلاگها باشه. پس منتظرتون هستم. متشکرم 

 

  ایمیل من :           fcbarcelonafanclub@gmail.com         

                      tifoosyfansofbarcelona@yahoo.com

 

بازی سانتاندر و بارسلونا

 

  یکشنبه ۲۰ فروردین ، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، ورزشگاه ال ساردینرو در شهر سانتاندر

    هفته ۳۲ لالیگا : رسینگ سانتاندر ۲ - ۲ بارسلونا

     گلهای بارسا: لارسن دقیقه ۱۷، اتوئو دقیقه ۳۲