F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

F.C Barcelona Fan Club

به وبلاگ هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا خوش آمدید My Email: fcbarcelonafanclub@gmail.com

گزارش بازی بارسلونا و دپورتیو لاکرونیا

 

تیم بارسلونا از هفته 26 لالیگا و در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم دپورتیو لاکرونیا بود. این بازی ساعت 00:30 بامداد روز یکشنبه 14 اسفند به وقت ایران برگزار شد و تیم بارسلونا تونست با نتیجه 3-2 حریف خودش رو شکست بده.

تیم بارسا در این دیدار بازی محتاطانه ای از خودش نشون داد و زیاد خودشو به آب و آتیش نزد، بخصوص بعد از گل سوم که سعی میکرد بازی رو بیشتر در میانه زمین اداره بکنه تا بازیکنان این تیم خودشون رو برای بازی حساس سه شنبه مقابل چلسی آماده نگه دارند.

در دقیقه 3 بازی پشت محوطه جریمه دپور، روی اینیستا خطایی انجام شد و رونالدینهو با یک ضربه آزاد دیدنی اون رو به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 15 خوانما بازیکن دپور با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

در دقیقه 28 آندراده مدافع پرتغالی دپور با ضربه سر اولین گل خودش در این فصل را زد تا نتیجه 2-1 به نفع دپور شود. البته این گل آفساید به نظر می آمد.

در دقیقه 34 بازی و روی ضربه کرنر رونالدینهو و ضربه سر لارسن گل مساوی بارسا بدست آمد.

بالاخره در دقیقه 61 بارسا گل پیروزی را زد. باز هم پاس رونی از روی نقطه کرنر و ضربه تمام کننده اتوئو و نتیجه 3-2 به نفع بارسا شد. اتوئو بعد از گل به سمت تماشاچیان رفت و پرچم کامرون رو از یکی از آنها گرفت و به خوشحالی پرداخت. اتوئو با این گل در رقابتهای این فصل لالیگا 19 گله شد و همچنان بهترین گلزن این رقابتهاست.

 

بازیکنان بارسلونا: والدز، بلتی ( اولگوئر دقیقه 77 )، مارکز، پویول، سیلوینهو، اینیستا ( فن بومل دقیقه 46 )، ادمیلسون، دکو، لارسن ( جیولی دقیقه 74 )، رونالدینهو و اتوئو.

بازیکنان دپورتیو لاکرونیا: مولینا، خوانما، مانوئل پابلو، کاپدویلا، آندراده ( سزار دقیقه 62 )، رومرو ( تریستان دقیقه 57 )، سرجیو، ویکتور، مونیتیس، داشر ( د گوژمان دقیقه 46 ) و آریزمندی.

گلهای بارسلونا: رونالدینهو دقیقه 3 ، لارسن دقیقه 34 ، اتوئو دقیقه 61.

گلهای دپورتیو لاکرونیا: خوانما دقیقه 15 ، آندراده دقیقه 28.

داور: ولاسکو کاربالو

تماشاگر: 77115 نفر   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد